Bijna zo ver! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith en Karlijn - WaarBenJij.nu Bijna zo ver! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Judith en Karlijn - WaarBenJij.nu

Bijna zo ver!

Blijf op de hoogte en volg Judith en Karlijn

27 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Hee allemaal,
Hier ons eerste berichtje, maar wel nog vanuit het koude kikkerlandje. Over negen dagen is het zo ver: op naar Ghana!
Via deze blog vinden we het leuk om jullie op de hoogte te houden van ons leven in Akatsi. We zullen foto's en berichtjes plaatsen zodra het mogelijk is om te internetten.
Het begint nu wel echt spannend te worden. De laatste dingetjes regelen en nog een beetje aankomen (we wachten op een PaboPowerpuff-lunch, haha). We hoeven niet meer naar de Pabo zelf, dus we hebben al afscheid moeten nemen van het gebouw (volgens Judith zeer emotioneel ...).
We zijn benieuwd naar hoeveel kilo we wegen na afloop, hoe vaak we ten huwelijk zijn gevraagd en op hoe veel foto's we straks staan, of we krokodillen durven te aaien en hoe het leven daar is. Vooral Judith zal veel opvallen met haar blonde krullies :D en Karlijn verwacht dan ook dat Judith meer aanzoeken zal krijgen (hoe jaloers zal ze wel niet worden...)! Sorry Nick ;)
We hebben er heel veel zin in en kunnen niet wachten tot we gaan vertrekken.
Als je het leuk vindt om ons te volgen kun je je aanmelden bij de maillijst of je kijkt gewoon zo nu en dan op deze site en onze facebooks!

• 27 Januari 2014 - 19:30

Angelique:

Heeee schatjes,
    woensdag gaan we echt afscheid van jullie nemen he! Snik, snik, snik.
    Ik ga zeker jullie verslagen lezen en hopelijk veel skypen.
    geniet nog van jullie laatste dagen thuis met nick en joep en de family.

liefs xx

• 28 Januari 2014 - 00:28

Marit:

Jaaaa ik ga jullie zeker volgen!:)
    Woensdag kunnen we gelukkig nog een groepsknuffel doen voordat we jullie even moeten missen.

• 28 Januari 2014 - 01:06

Iris:

Goedzo Judith!
    Uiteraard was het afscheid van het gebouw emotioneel. Woensdag hier maar goed afscheid nemen in stijl.

• 29 Januari 2014 - 16:37

Marieke:

Ik heb me aangemeld voor de mailinglijst! Vandaag over een week zijn jullie al weg. Ik wens jullie alvast heel veel plezier. En echt heel gek eigenlijk, want Judith ik ken jou niet eens haha. Maar in ieder geval: pas goed op mijn 'kleine' zusje en Karlijn, lief zijn voor Judith!

• 29 Januari 2014 - 23:09

Judith En Karlijn :

Haa Marieke! Ja is inderdaad gek he. Maarja we kunnen elkaar even kort ontmoeten op Schiphol en dan weer doei zeggen ;)
    Ik zal heeel goed op Karlijn passen hoor! Don't worry haha

• 30 Januari 2014 - 19:06

Bart:

Spannend!

• 02 Februari 2014 - 11:55

Tim:

Heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar de reisverslagen!

• 06 Februari 2014 - 19:19

Ans:

Ik ben erg benieuwd hoe het Karlijn en Judith vergaat.
    Vandaag een sms van Karlijn gehad dat ze de 1e week geen internet hebben.
    Ze zijn goed aangekomen en het is er erg heet.
    Het gaat goed met ze en Karlijn vindt sommige dingen wel vreemd.
    Ja, het is daar heel anders dan hier in Nederland.
    We moeten dus nog even wachten voordat we echt wat te weten komen.

• 09 Februari 2014 - 18:21

Henriette:

He Karlijn en ook Judith.
    Maak er een supertijd van in alle opzichten!!!
    We blijven jullie volgen.
    Groeten uit Venray.